14 November 2008

Al-Kisahnya

Tak taulah macam mana boleh timbul kes ni..bila difikir2kan semula rupa-rupanya dah lama perkara ni..oooo begitu ke?

" muka masam macam kau tu, semua orang takut" - zaman sekolah rendah

" eiii..tak sangka kita jadi kawan, aku ingat kau ni sombong, muka asyik masam aje" - zaman sekolah menengah

" Aku tengok kau ni jalan laju sorang2, muka serius aje, kau ni pegi dating dengan sape?"- zaman universiti

" laaa..aku mati2 ingat kau ni sombong, aku tengok serius semacam. heheeh..kalau tak dok serumah sampai bila2 aku ingat kau ni sombong" - zaman kursus

" aku suka kau cakap camtu kat Ms R*****a ,selama ni tak dak org kenakan dia,kau tau dia tak berani jawab bila kau cakap macam tu, ni mesti sebab muka kau yang serius tu!" - zaman kerja

" Hei pengantin senyumlah sikit, jangan masam aje"- duk tengok orang silat pulut takkan nak tersengih2 pulak!! - waktu bersanding

" Engkau tu bila pegi tempat baru senyumlah sikit, jangan masam aje, nanti orang ingat kau tu sombong" -zaman jadi isteri VIP

" Hello! ya Abang! Amboi! garangnya cakap dengan suami".-

Sombong ke aku ni??Sebenarnya masam dan sombong memang dah sinonim dengan aku. Agaknya sebab itulah aku ditakdirkan jadi isteri VIP ni..hehhehe..hakikatnya orang sebelah aku aje yang tau siapa aku ni..agaknyalah!

No comments:

Post a Comment